Google Ads Editor

Nopeuttaa työskentelyä huomattavasti

Nopeuta Google Ads -työskentelyä

Editor on Googlen tarjoama, ilmainen työkalu, jolla voit tehokkaasti tehdä muutoksia Google Ads kampanjoihisi. Kaikki muutokset tehdään ns. offline-tilassa, eli sinun tietokoneellasi, ja päätät itse koska haluat siirtää muutokset liveksi (eli aktiivisiin kampanjoihin).

Google Ads editor

Mihin tilanteisiin Google Ads Editor sopii?

Työkalu on erityisen hyödyllinen silloin kun sinun tarvitsee:

  • kopioida avainsanoja, mainosryhmiä ja/tai kampanjoita,
  • tehdä suuria määriä muutoksia moneen paikkaan samanaikaisesti,
  • lisätä uusia mainoksia moneen mainosryhmään tai kampanjaan samanaikaisesti.

Työkalu ei sovellu kampanjoiden tulosten seuraamiseen eikä raportointiin, se on tarkoitettu ainoastaan muutosten tekemiseen. Työkalu säästää huomattavasti aikaasi koska voit tehdä pieniä muutoksia yhdellä kertaa, voit esim. muuttaa 100 mainoksen URL-osoitteen yhdellä kertaa tai korvata jonkin sanan 10 eri kampanjassa yhdellä säännöllä.

Ads Editorin käyttöönotto

Lataa Editori tästä linkistä ja asenna softa tietokoneellesi.

Kun olet asentanut työkalun tietokoneellesi, tulee sinun yhdistää Google Ads -tili työkaluun, ja sen jälkeen voit ladata kampanjat työkaluun ja tehdä muutoksia niihin. Kun olet valmis, sinun täytyy siirtää tekemäsi muutokset takaisin Adsiin. Tämä tapahtuu painamalla Post -painiketta.

Suosittelen Editorin hankkimista kaikille ketkä työskentelevät usein Google Adsin kanssa. Työkalu on hyödyllinen ja säästää työaikaa varsinkin kampanjoiden, mainosryhmien ja avainsanojen organisoinnissa.

Miten tekoäly mullistaa digitaalisen markkinoinnin tulevaisuuden?

Lue, miten tekoäly tehostaa digitaalista markkinointia personoinnista automaatioon ja ennakoivaan analytiikkaan.

Arvolupaus

Arvolupaus on yksi tärkeimmistä yrityksen toimintaa ohjaavista elementeistä.

Google Ads -laatupisteet

Kasvattamalla Google Ads -laatupisteitäsi, mainoksesi näkyvät sekä useammin että korkeammalla, ja samalla klikkaushinta on matalampi

Verkkosivujen uudistus

Ennemmin tai myöhemmin verkkosivu-uudistus tulee ajankohtaiseksi.

CDN (Content Delivery Network)

Opi, miten CDN nopeuttaa verkkosivustoasi, parantaa käyttäjäkokemusta ja vahvistaa SEO-näkyvyyttä. Lue lisää ja pyydä minut apuun!

Verkkosivuston rakenne

Verkkosivuston rakenne saattaa herkästi jäädä liian vähälle huomiolle hakukoneoptimointia tehtäessä. Tämä on iso virhe, sillä verkkosivuston rakenteen merkitystä ei sovi vähätellä.

Sampsa Vainio on digitaalisen markkinoinnin konsultti

Sampsa Vainio // Digily Oy

Olen 35-vuotias digitaalisen markkinoinnin konsultti Helsingistä. Viimeisen 9 vuoden ajan olen pyörittänyt 1-miehen digitoimistoa nimeltä Digily Oy. Koulutukseltani olen KTM (Åbo Akademi, 2014), pääaineena tietojärjestelmätiede. Yrittäjänä minulla on yli 10 000 tuntia kokemusta digimarkkinoinnin tekemisestä asiakkailleni, ja olen konsultoinut verkkonäkyvyydessä yli 100 yritystä Suomessa ja ulkomailla.

Tätä sivua on muokattu viimeksi: 25.6.2023.