Verkkokaupan markkinointi
Verkkokaupan markkinointi on merkitykseltään äärimmäisen tärkeää, oli sitten kyseessä jo pidempään olemassaollut verkkokauppa tai täysin uusi verkkokauppa.
Google Demand Gen
Discovery-kampanjat siirtyivät historiaan ja korvaajaksi tuli Google Demand Gen.
Linkkien rakentaminen
Linkkien rakentaminen lukeutuu Googlen mittarilla kolmen tärkeimmän hakutuloksiin vaikuttavan SEO-tekijän joukkoon.
Suosituimmat verkkokauppa-alustat
Verkkokauppa-alustaratkaisun ei tule toimia esteenä yrityksesi potentiaaliselle kasvulle.
Verkkokaupan hakukoneoptimointi
Verkkokaupan hakukoneoptimointi voi siivittää yrityksesi parhaimmillaan menestykseen, kun taas sen puute voi tuhota hyvänkin bisneksen.
Verkkosivuston rakenne
Verkkosivuston rakenne saattaa herkästi jäädä liian vähälle huomiolle hakukoneoptimointia tehtäessä. Tämä on iso virhe, sillä verkkosivuston rakenteen merkitystä ei sovi vähätellä.
Google Ads -laatupisteet
Kasvattamalla Google Ads -laatupisteitäsi, mainoksesi näkyvät sekä useammin että korkeammalla, ja samalla klikkaushinta on matalampi
Core Web Vitals
Säännöllisten Core Web Vitals -testien tulee kuulua jokaisen verkkosivuston omistajan työkalupakkiin.
Google Shopping -mainonta
Google Shopping -mainonnalla tarkoitetaan niin sanottuja kuvallisia tuotemainoksia hakutuloksissa.
Uudelleenmarkkinointi
Uudelleenmarkkinointi on tapa muistuttaa asiakkaita yrityksesi olemassaolosta.
Performance Max
Performance Maxin myötä Google-mainonta on aiempaa vaivattomampaa: yksi mainoskampanja riittää.
Google Display-mainonta
Google Display -mainonta tavoittaa 90 prosenttia kaikista internetin käyttäjistä ympäri maailman.
Arvolupaus
Arvolupaus on yksi tärkeimmistä yrityksen toimintaa ohjaavista elementeistä.
Verkkosivujen uudistus
Ennemmin tai myöhemmin verkkosivu-uudistus tulee ajankohtaiseksi.
Kotisivut yritykselle
Kotisivujen tarkoitus on tuottaa myyntiä, suurin osa sivustoista kuitenkin epäonnistuu tässä.
Verkkosivujen nopeuttaminen
Latausnopeuden parantaminen on tärkeää niin SEO:n, konversion ja käyttökokemuksen kannalta.
Tuottavuuden parantaminen – 3 todistetusti toimivaa tapaa
Miten saada enemmän aikaan vähemmässä ajassa? Lue tästä vinkkini työajan tehostamiseen.
Lisää liidejä kotisivuilta
Muutamia ideoita ja työkaluja, joilla voit kerätä lisää liidejä kotisivujesi kautta.
Google Analyticsin remarketing
Yhdistämällä Google Ads -tilisi Analyticsiin voit rakentaa tarkempia remarketing-listoja (yleisöja).
WordPress-sivuston hakukoneoptimointi opas
Näin teet WordPress -sivustosta hakukoneystävällisen.
Avainsanatutkimus
Oikeiden avainsanojen löytäminen on kaiken perusta hakukoneoptimoinnissa ja Google Adsissä.
Konversioaste – näin mittaat sen nettisivuillasi
Konversioaste on sivuston tavoitteen toteuttaneiden kävijöiden suhde kokonaiskävijämäärään.
Hyvä laskeutumissivu – 20 vinkkiä joiden avulla onnistut
Laskeutumissivu on yksittäinen alasivu jolle voit ohjata kävijät esim. mainoksista.