Miten tekoäly mullistaa digitaalisen markkinoinnin tulevaisuuden?
Lue, miten tekoäly tehostaa digitaalista markkinointia personoinnista automaatioon ja ennakoivaan analytiikkaan.
Välimuistin (cache) optimointi
Lue, mitä välimuisti on ja miten sen optimointi parantaa verkkosivustosi nopeutta, käyttäjäkokemusta ja hakukonesijoituksia tehokkaasti.
Sisältömarkkinointi
Opi, miten B2B-sisältömarkkinointi auttaa luomaan liidejä, kasvattamaan bränditietoisuutta ja tukemaan pitkäjänteistä liiketoiminnan menestystä.
CDN (Content Delivery Network)
Opi, miten CDN nopeuttaa verkkosivustoasi, parantaa käyttäjäkokemusta ja vahvistaa SEO-näkyvyyttä. Lue lisää ja pyydä minut apuun!
Asiakassegmentointi
Opi asiakassegmentoinnin merkitys, miten se tehdään oikein ja miten se tehostaa markkinointia. Lue kattava opas ja löydä oikeat kohderyhmät!
WooCommerce vs Shopify
Vertailussa WooCommerce ja Shopify: löydä paras verkkokauppa-alusta budjetillesi, tarpeillesi ja tavoitteillesi. Lue vinkit valintaan!
Verkkokaupan perustaminen
Oikeilla työkaluilla verkkokauppatoiminnan aloittaminen on jopa kohtalaisen helppoa ja vaivatonta.
Markkinointisuunnitelma pienyritykselle
Huolellisesti laadittu markkinointisuunnitelma on äärimmäisen arvokas asia pienyritykselle.
Sähköpostimarkkinointi
Sähköpostimarkkinointi ei välttämättä ole se kaikkein tuorein ja trendikkäin tapa hoitaa asiakassuhteita, mutta se on pitänyt pintansa jo vuosikymmenten ajan tehokkuutensa ansiosta.
Liidien generointi digitaalisen markkinoinnin näkökulmasta
Opi, miten tehostaa liidien generointia verkkoliiketoiminnassa tehokkaiden digitaalisen markkinoinnin strategioiden avulla. Löydä vinkit myyntisuppilon rakentamiseen, sisällön luomiseen ja prospektien sitouttamiseen.
KPI-mittarit
Kun KPI-mittarit ovat yrityksen toiminnan keskiössä, tällöin kulttuuri ja sen myötä alusta ovat hedelmällisiä yrityksen toiminnan tehostamiseen sekä myös liiketoiminnan tuloksen parantamiseen.
Myyntisuppilo
Luodaksesi tehokkaan myyntisuppilon, sinun on ensiksi tunnettava omat tuotteesi ja/tai palvelusi läpikotaisin. Samat sanat pätevät myös potentiaalisiin asiakkaisiin.
Parhaat tekoälytyökalut markkinoijalle
Tutustu kattavaan listaukseen parhaista tekoälytyökaluista markkinoijalle, joilla voit huomattavasti helpottaa omaa työtä.
Google Ads -hintatarjousstrategiat
Tutustu Google Ads -hintatarjousstrategioihin. Opi valitsemaan oikea strategia kampanjasi tavoitteiden saavuttamiseksi ja tehosta tuloksia.
Google Ads -mainonnan sanasto
Kyseinen mainosalusta, ja ylipäätään mainoksien menestyksen arviointi, edellyttävät kuitenkin lukuisten erilaisten termien hahmottamista.
Inbound markkinointi
Inbound-markkinointi on tapa houkutella uskollisia asiakkaita mukautumalla yrityksesi kohdeyleisön tarpeisiin.
Offline-konversioseuranta Google Adsissä
Offline-konversiot paljastavat suoraan, miten Google Ads -mainokset vaikuttavat konkreettisesti myyntiin.
Verkkokaupan markkinointi
Verkkokaupan markkinointi on merkitykseltään äärimmäisen tärkeää, oli sitten kyseessä jo pidempään olemassaollut verkkokauppa tai täysin uusi verkkokauppa.
Google Demand Gen
Discovery-kampanjat siirtyivät historiaan ja korvaajaksi tuli Google Demand Gen.
Linkkien rakentaminen
Linkkien rakentaminen lukeutuu Googlen mittarilla kolmen tärkeimmän hakutuloksiin vaikuttavan SEO-tekijän joukkoon.
Suosituimmat verkkokauppa-alustat
Verkkokauppa-alustaratkaisun ei tule toimia esteenä yrityksesi potentiaaliselle kasvulle.
Verkkokaupan hakukoneoptimointi
Verkkokaupan hakukoneoptimointi voi siivittää yrityksesi parhaimmillaan menestykseen, kun taas sen puute voi tuhota hyvänkin bisneksen.
Verkkosivuston rakenne
Verkkosivuston rakenne saattaa herkästi jäädä liian vähälle huomiolle hakukoneoptimointia tehtäessä. Tämä on iso virhe, sillä verkkosivuston rakenteen merkitystä ei sovi vähätellä.
Google Ads -laatupisteet
Kasvattamalla Google Ads -laatupisteitäsi, mainoksesi näkyvät sekä useammin että korkeammalla, ja samalla klikkaushinta on matalampi
Core Web Vitals
Säännöllisten Core Web Vitals -testien tulee kuulua jokaisen verkkosivuston omistajan työkalupakkiin.
Google Shopping -mainonta
Google Shopping -mainonnalla tarkoitetaan niin sanottuja kuvallisia tuotemainoksia hakutuloksissa.
Uudelleenmarkkinointi
Uudelleenmarkkinointi on tapa muistuttaa asiakkaita yrityksesi olemassaolosta.
Performance Max
Performance Maxin myötä Google-mainonta on aiempaa vaivattomampaa: yksi mainoskampanja riittää.
Google Display-mainonta
Google Display -mainonta tavoittaa 90 prosenttia kaikista internetin käyttäjistä ympäri maailman.
Arvolupaus
Arvolupaus on yksi tärkeimmistä yrityksen toimintaa ohjaavista elementeistä.
Verkkosivujen uudistus
Ennemmin tai myöhemmin verkkosivu-uudistus tulee ajankohtaiseksi.
Kotisivut yritykselle
Kotisivujen tarkoitus on tuottaa myyntiä, suurin osa sivustoista kuitenkin epäonnistuu tässä.
Verkkosivujen nopeuttaminen
Latausnopeuden parantaminen on tärkeää niin SEO:n, konversion ja käyttökokemuksen kannalta.
Tuottavuuden parantaminen – 3 todistetusti toimivaa tapaa
Miten saada enemmän aikaan vähemmässä ajassa? Lue tästä vinkkini työajan tehostamiseen.
Lisää liidejä kotisivuilta
Muutamia ideoita ja työkaluja, joilla voit kerätä lisää liidejä kotisivujesi kautta.
Google Analyticsin remarketing
Yhdistämällä Google Ads -tilisi Analyticsiin voit rakentaa tarkempia remarketing-listoja (yleisöja).
WordPress-sivuston hakukoneoptimointi opas
Näin teet WordPress -sivustosta hakukoneystävällisen.
Avainsanatutkimus
Oikeiden avainsanojen löytäminen on kaiken perusta hakukoneoptimoinnissa ja Google Adsissä.
Konversioaste – näin mittaat sen nettisivuillasi
Konversioaste on sivuston tavoitteen toteuttaneiden kävijöiden suhde kokonaiskävijämäärään.
Hyvä laskeutumissivu – 20 vinkkiä joiden avulla onnistut
Laskeutumissivu on yksittäinen alasivu jolle voit ohjata kävijät esim. mainoksista.