Facebook mainonta

Näy jopa 2 000 000 suomalaiselle Facebookissa.

Facebook mainonta tavoittaa jopa 2 miljoonaa suomalaista.

Facebook mainonnan rooli

Noin 1,3 miljardia ihmistä maailman ympäri käyttää Facebookia. Lue lisää Facebookin yrityssivuilta.

Tavoita jopa 2 miljoonaa suomalaista

Noin 1,3 miljardia ihmistä käyttää Facebookia maailman laajuisesti. Yli 60% heistä kirjautuu tiliinsä vähintään kerran joka päivä. Facebookin käyttäjiä on Suomessa noin 2 miljoona (toisten lähteiden mukaan 1,7 miljoonaa). Suomenkielisistä käyttäjistä noin 57% on naisia.

Näytä mainoksia juuri oikealle kohderyhmälle

Facebookia käytetään sekä töissä että vapaa-ajalla. Yrityksesi voi näkyä Facebookin käyttäjille juuri oikealla hetkellä. Kohdenna mainoksesi esim. heniköille jotka käyttävät Facebookia iPhone:lla iltaisin tai aamu-ihmisille jotka selaavat Facebookia tietokoneellaan.

Monipuoliset mahdollisuudet testaamiseen

Mainostaminen Facebookissa on helppoa ja tarjoaa sinulle monipuoliset mahdollisuudet testata eri keinoja löytääksesi sinulle parhaiten toimivat keinot. Voit mitata jokaisen yksittäisen mainoksen tuoton ja määrittää tälle oman budjetin, jota pystyt seuraamaan raporttien avulla.

Kasvata yrityksesi tunnettavuutta

Facebook markkinointi sopii niin uusille kuin pitkään toiminnassa olleille yrityksille koska voit tarkkaan määrittää mikä tavoite kampanjoillasi on ja optimoida ne tavoitteidesi mukaan. Voit hankkia uusia asiakkaita tai keskittyä asiakassuhteiden ylläpitoon ja lisämyyntiin.

Oikeasti mitattavaa mainontaa

Konversiopikseleiden ja monipuolisten raporttien ansiosta Facebook mainonta on hyvin mitattavaa. Tiedät tarkkaan kuinka paljon yhden asiakkaan hankinta maksaa sinulle ja voit optimoida kampanjasi asiakashankintahinnan mukaan.

Google AdWords mainonta – kohdennettua liikennettä

Tehokas tapa ohjata kohdennettua liikennettä sivustolle tai verkkokauppaan.

Hakukoneoptimointi nostaa sijoituksiasi hakutuloksissa

Hakukoneoptimoinnin tavoitteena on kasvattaa orgaanista liikennettä sivustolle.

A/B-testaus – myyvämmät verkkosivut testaamalla

Tekemällä A/B-testausta opit miten erilaiset muutokset vaikuttavat sivustosi konversioon.

Kenelle Facebook mainonta sopii?

Mielestäni kaikkien tulee kokeilla mainontaa Facebookissa, muuten et voi koskaan tietää. Kokeiluun riittää usein muutama sata euroa.

Verkkokaupat

Mainosta uusia tuotteita sivusi tykkääjille, näytä retargeting mainoksia heille jotka ovat hylänneet ostoskorinsa tai mainosta tuotteitasi suoraan dynaamisten kampanjoiden avulla.

Verkkopalvelut

Kasvata myyntiä mainostamalla palveluasi suoraan kohderyhmällesi tai kerää liidejä mainostamalla whitepapereita, uutiskirjettä tai muuta sisältöä verkkosivuillasi.

Pienyritykset

Herätä paikallisten kiinnostus keräämällä sivustollesi uusia tykkäyksiä ja mainosta julkaisuja kohderyhmällesi. Rakenna ensin suuri yleisö ja mainosta sitten tuotteitasi heille.

Mobiilisovellukset

Mainosta sovellustasi suoraan oikealle kohderyhmälle ja hanki uusia käyttäjiä sovellukselle. Ohjaa henkilöt mainoksesta suoraan sovelluskauppaan ja varmista että saat mahdollisimman paljon uusia käyttäjiä.

Älä missaa tilaisuuttasi - pyydä tarjous nyt

Valitsen asiakkaani tarkkaan ja otan vastaan vain rajoitetun määrän uusia toimeksiantoja joka kuukausi. Sinun kannattaa heti kysyä pystynkö auttamaan teitä - lupaan vastata jokaiseen tarjouspyyntöön.

Luen sähköpostia 3 krt päivässä ja pyrin aina vastaamaan 24 tunnin kuluessa.