Wincher

Seuraa avainsanojen sijoituksia

Wincher.com
Wincher.com työkalulla voit seurata hakukonesijoitusten kehitystä.

Wincher – työkalu avainsanojen seurantaan

Wincher on verkkopohjainen työkalu avainsanojen seurantaan, eli työkalulla käytännössä mitataan hakukoneoptimoinnin tuottamia tuloksia.

Työkalu näyttää millä sijalla sivustosi näkyy milläkin avainsanalla. Voit syöttää Wincheriin loputtoman määrän avainsanoja ja seurata niiden kehitystä jopa 2 vuoden ajalta.

Tämän hetkisen sijainnin lisäksi Wincher näyttää kuinka monta hakua avainsanoilla tehdään keskimäärin per kuukausi ja miten sivustosi sijoitus on kehittynyt viimeisen viikon tai kuukauden aikana (esim. noussut 10 sijaa sanalla ”autokorjaamo helsinki”).

Wincherin ominaisuudet

Työkalua tarjoaa useita hyödyllisiä ominaisuuksia, joita ei löydy Google Webmaster Toolsista:

  • avainsanojen seuranta jopa 2 vuoden ajalta,
  • PDF- ja CSV-raportit,
  • taulukko jossa voit analysoida avainsanojen tehokkuutta,
  • loputtoman määrän domaineja seuranta,
  • seuraa myös kilpailijoiden kehitystä samoilla avainsanoilla,
  • helppo avainsanojen lisäys (voit ladata satoja avainsanoja kerralla esim. excelistä)

Palvelun hinta

Wincher on huomattavasti edullisempi verrattuna muihin samaan tarkoitukseen soveltuviin työkaluihin. Työkalu maksaa 10 €/kuukausi, joka kattaa yhden verkkosivuston ja 100 kpl seurattavaa avainsanaa. Mikäli haluat seurata useita sivustoja, voit lisätä niitä hintaan 3 €/sivusto/kuukausi.

Voit kokeilla palvelua ilmaiseksi 14 päivän ajan! Aloita ilmainen kokeilu tästä.

Core Web Vitals

Säännöllisten Core Web Vitals -testien tulee kuulua jokaisen verkkosivuston omistajan työkalupakkiin.

Lisää liidejä kotisivuilta

Muutamia ideoita ja työkaluja, joilla voit kerätä lisää liidejä kotisivujesi kautta.

Verkkosivujen nopeuttaminen

Latausnopeuden parantaminen on tärkeää niin SEO:n, konversion ja käyttökokemuksen kannalta.

WordPress-sivuston hakukoneoptimointi opas

Näin teet WordPress -sivustosta hakukoneystävällisen.

Offline-konversioseuranta Google Adsissä

Offline-konversiot paljastavat suoraan, miten Google Ads -mainokset vaikuttavat konkreettisesti myyntiin.

Verkkokaupan markkinointi

Verkkokaupan markkinointi on merkitykseltään äärimmäisen tärkeää, oli sitten kyseessä jo pidempään olemassaollut verkkokauppa tai täysin uusi verkkokauppa.

Sampsa Vainio on digitaalisen markkinoinnin konsultti

Sampsa Vainio // Digily Oy

Olen 35-vuotias digitaalisen markkinoinnin konsultti Helsingistä. Viimeisen 9 vuoden ajan olen pyörittänyt 1-miehen digitoimistoa nimeltä Digily Oy. Koulutukseltani olen KTM (Åbo Akademi, 2014), pääaineena tietojärjestelmätiede. Yrittäjänä minulla on yli 10 000 tuntia kokemusta digimarkkinoinnin tekemisestä asiakkailleni, ja olen konsultoinut verkkonäkyvyydessä yli 100 yritystä Suomessa ja ulkomailla.

Tätä sivua on muokattu viimeksi: 14.11.2023.