WordPress-teemat Themeforestista

Parhaat teemat löytyy Themeforest -kauppapaikasta

Hanki WordPress teemat ThemeForestista

ThemeForest.net on Envaton pyörittämä markkinapaikka WordPress teemoja, Magento teemoja, HTML sivupohjia, lisäosia, graafisia elementtejä, vektoreita sekä muita kaupattavia nettisivuihin liittyviä asioita varten.

Markkinapaikka tunnetaan etenkin huippulaadukkaista WordPress teemoistaan, sillä kaikki tunnetuimmat ja aktiivisimmat WordPress teemojen kehittäjät myyvät teemojaan ThemeForestissa.

Yli 5000 WordPress teeman valikoima

Tällä hetkellä ThemeForestissa on yli 5000 WordPress teeman valikoima! Markkinapaikka on ehdottomasti alan suurin tänä päivänä.

Teemat on kategorisoitu erilaisiin ryhmin ominaisuuksien ja soveltuvuuden mukaan, joten oikean teeman löytäminen on helppoa.

ThemeForest tarjoaa mm. seuraavat kategoriat:

  • blogeihin soveltuvat teemat
  • verkkokauppa-alustat
  • yrityksille sopivat verkkosivu-alustat

Kaikki ThemeForestiin myyntitarkoituksella syötetyt teemat tarkistetaan aina ennen niiden hyväksyntää, joka takaa teemojen korkean laadun ja toimivuuden. Voit lukea lisää WordPress-teemoista osoitteessa wp-teemat.fi.

WordPress teemojen hinnat

TheForestissa myytävät teemat liikkuvat noin $30 ja $70 välillä, ja tässähän on kyse kertakustannuksesta. Maksat summan kerran niin saat ladattua kaikki tarvittavat tiedostot teeman käyttöä varten omilla nettisivuillasi. Saat käyttää teemaa niin kauan kun haluat (mutta vain yhdellä sivustolla) ja hinta sisältää myös automaattisesti kaikki tulevat päivitykset jotka tulevat teemaan.

Suosituimmat WordPress teemat

Suosituimmat teemat tällä hetkellä ovat:

  1. Avada
  2. BeTheme
  3. The7
  4. Enfold
  5. Flatsome

Suosituimmat, myydyimmät ja useimmiten myös parhaat teemat löytyvät tästä listauksesta.

KPI-mittarit

Kun KPI-mittarit ovat yrityksen toiminnan keskiössä, tällöin kulttuuri ja sen myötä alusta ovat hedelmällisiä yrityksen toiminnan tehostamiseen sekä myös liiketoiminnan tuloksen parantamiseen.

Google Shopping -mainonta

Google Shopping -mainonnalla tarkoitetaan niin sanottuja kuvallisia tuotemainoksia hakutuloksissa.

Google Analyticsin remarketing

Yhdistämällä Google Ads -tilisi Analyticsiin voit rakentaa tarkempia remarketing-listoja (yleisöja).

Välimuistin (cache) optimointi

Lue, mitä välimuisti on ja miten sen optimointi parantaa verkkosivustosi nopeutta, käyttäjäkokemusta ja hakukonesijoituksia tehokkaasti.

Suosituimmat verkkokauppa-alustat

Verkkokauppa-alustaratkaisun ei tule toimia esteenä yrityksesi potentiaaliselle kasvulle.

Uudelleenmarkkinointi

Uudelleenmarkkinointi on tapa muistuttaa asiakkaita yrityksesi olemassaolosta.

Sampsa Vainio on digitaalisen markkinoinnin konsultti

Sampsa Vainio // Digily Oy

Olen 35-vuotias digitaalisen markkinoinnin konsultti Helsingistä. Viimeisen 9 vuoden ajan olen pyörittänyt 1-miehen digitoimistoa nimeltä Digily Oy. Koulutukseltani olen KTM (Åbo Akademi, 2014), pääaineena tietojärjestelmätiede. Yrittäjänä minulla on yli 10 000 tuntia kokemusta digimarkkinoinnin tekemisestä asiakkailleni, ja olen konsultoinut verkkonäkyvyydessä yli 100 yritystä Suomessa ja ulkomailla.

Tätä sivua on muokattu viimeksi: 25.6.2023.