Wincher

Seuraa avainsanojen sijoituksia

Wincher.com
Wincher.com työkalulla voit seurata hakukonesijoitusten kehitystä.

Wincher – työkalu avainsanojen seurantaan

Wincher on verkkopohjainen työkalu avainsanojen seurantaan, eli työkalulla käytännössä mitataan hakukoneoptimoinnin tuottamia tuloksia.

Työkalu näyttää millä sijalla sivustosi näkyy milläkin avainsanalla. Voit syöttää Wincheriin loputtoman määrän avainsanoja ja seurata niiden kehitystä jopa 2 vuoden ajalta.

Tämän hetkisen sijainnin lisäksi Wincher näyttää kuinka monta hakua avainsanoilla tehdään keskimäärin per kuukausi ja miten sivustosi sijoitus on kehittynyt viimeisen viikon tai kuukauden aikana (esim. noussut 10 sijaa sanalla ”autokorjaamo helsinki”).

Wincherin ominaisuudet

Työkalua tarjoaa useita hyödyllisiä ominaisuuksia, joita ei löydy Google Webmaster Toolsista:

  • avainsanojen seuranta jopa 2 vuoden ajalta,
  • PDF- ja CSV-raportit,
  • taulukko jossa voit analysoida avainsanojen tehokkuutta,
  • loputtoman määrän domaineja seuranta,
  • seuraa myös kilpailijoiden kehitystä samoilla avainsanoilla,
  • helppo avainsanojen lisäys (voit ladata satoja avainsanoja kerralla esim. excelistä)

Palvelun hinta

Wincher on huomattavasti edullisempi verrattuna muihin samaan tarkoitukseen soveltuviin työkaluihin. Työkalu maksaa 10 €/kuukausi, joka kattaa yhden verkkosivuston ja 100 kpl seurattavaa avainsanaa. Mikäli haluat seurata useita sivustoja, voit lisätä niitä hintaan 3 €/sivusto/kuukausi.

Voit kokeilla palvelua ilmaiseksi 14 päivän ajan! Aloita ilmainen kokeilu tästä.

Verkkokaupan hakukoneoptimointi

Verkkokaupan hakukoneoptimointi voi siivittää yrityksesi parhaimmillaan menestykseen, kun taas sen puute voi tuhota hyvänkin bisneksen.

Core Web Vitals

Säännöllisten Core Web Vitals -testien tulee kuulua jokaisen verkkosivuston omistajan työkalupakkiin.

Google Ads -laatupisteet

Kasvattamalla Google Ads -laatupisteitäsi, mainoksesi näkyvät sekä useammin että korkeammalla, ja samalla klikkaushinta on matalampi

Google Display-mainonta

Google Display -mainonta tavoittaa 90 prosenttia kaikista internetin käyttäjistä ympäri maailman.

Sisältömarkkinointi

Opi, miten B2B-sisältömarkkinointi auttaa luomaan liidejä, kasvattamaan bränditietoisuutta ja tukemaan pitkäjänteistä liiketoiminnan menestystä.

Uudelleenmarkkinointi

Uudelleenmarkkinointi on tapa muistuttaa asiakkaita yrityksesi olemassaolosta.

Sampsa Vainio on digitaalisen markkinoinnin konsultti

Sampsa Vainio // Digily Oy

Olen 35-vuotias digitaalisen markkinoinnin konsultti Helsingistä. Viimeisen 9 vuoden ajan olen pyörittänyt 1-miehen digitoimistoa nimeltä Digily Oy. Koulutukseltani olen KTM (Åbo Akademi, 2014), pääaineena tietojärjestelmätiede. Yrittäjänä minulla on yli 10 000 tuntia kokemusta digimarkkinoinnin tekemisestä asiakkailleni, ja olen konsultoinut verkkonäkyvyydessä yli 100 yritystä Suomessa ja ulkomailla.

Tätä sivua on muokattu viimeksi: 25.6.2023.