WordPress-teemat Themeforestista

Parhaat teemat löytyy Themeforest -kauppapaikasta

Hanki WordPress teemat ThemeForestista

ThemeForest.net on Envaton pyörittämä markkinapaikka WordPress teemoja, Magento teemoja, HTML sivupohjia, lisäosia, graafisia elementtejä, vektoreita sekä muita kaupattavia nettisivuihin liittyviä asioita varten.

Markkinapaikka tunnetaan etenkin huippulaadukkaista WordPress teemoistaan, sillä kaikki tunnetuimmat ja aktiivisimmat WordPress teemojen kehittäjät myyvät teemojaan ThemeForestissa.

Yli 5000 WordPress teeman valikoima

Tällä hetkellä ThemeForestissa on yli 5000 WordPress teeman valikoima! Markkinapaikka on ehdottomasti alan suurin tänä päivänä.

Teemat on kategorisoitu erilaisiin ryhmin ominaisuuksien ja soveltuvuuden mukaan, joten oikean teeman löytäminen on helppoa.

ThemeForest tarjoaa mm. seuraavat kategoriat:

  • blogeihin soveltuvat teemat
  • verkkokauppa-alustat
  • yrityksille sopivat verkkosivu-alustat

Kaikki ThemeForestiin myyntitarkoituksella syötetyt teemat tarkistetaan aina ennen niiden hyväksyntää, joka takaa teemojen korkean laadun ja toimivuuden. Voit lukea lisää WordPress-teemoista osoitteessa wp-teemat.fi.

WordPress teemojen hinnat

TheForestissa myytävät teemat liikkuvat noin $30 ja $70 välillä, ja tässähän on kyse kertakustannuksesta. Maksat summan kerran niin saat ladattua kaikki tarvittavat tiedostot teeman käyttöä varten omilla nettisivuillasi. Saat käyttää teemaa niin kauan kun haluat (mutta vain yhdellä sivustolla) ja hinta sisältää myös automaattisesti kaikki tulevat päivitykset jotka tulevat teemaan.

Suosituimmat WordPress teemat

Suosituimmat teemat tällä hetkellä ovat:

  1. Avada
  2. BeTheme
  3. The7
  4. Enfold
  5. Flatsome

Suosituimmat, myydyimmät ja useimmiten myös parhaat teemat löytyvät tästä listauksesta.

Konversioaste – näin mittaat sen nettisivuillasi

Konversioaste on sivuston tavoitteen toteuttaneiden kävijöiden suhde kokonaiskävijämäärään.

WordPress-sivuston hakukoneoptimointi opas

Näin teet WordPress -sivustosta hakukoneystävällisen.

Google Ads -mainonnan sanasto

Kyseinen mainosalusta, ja ylipäätään mainoksien menestyksen arviointi, edellyttävät kuitenkin lukuisten erilaisten termien hahmottamista.

Offline-konversioseuranta Google Adsissä

Offline-konversiot paljastavat suoraan, miten Google Ads -mainokset vaikuttavat konkreettisesti myyntiin.

Arvolupaus

Arvolupaus on yksi tärkeimmistä yrityksen toimintaa ohjaavista elementeistä.

Google Demand Gen

Discovery-kampanjat siirtyivät historiaan ja korvaajaksi tuli Google Demand Gen.

Sampsa Vainio on digitaalisen markkinoinnin konsultti

Sampsa Vainio // Digily Oy

Olen 35-vuotias digitaalisen markkinoinnin konsultti Helsingistä. Viimeisen 9 vuoden ajan olen pyörittänyt 1-miehen digitoimistoa nimeltä Digily Oy. Koulutukseltani olen KTM (Åbo Akademi, 2014), pääaineena tietojärjestelmätiede. Yrittäjänä minulla on yli 10 000 tuntia kokemusta digimarkkinoinnin tekemisestä asiakkailleni, ja olen konsultoinut verkkonäkyvyydessä yli 100 yritystä Suomessa ja ulkomailla.

Tätä sivua on muokattu viimeksi: 21.10.2023.