Sähköpostimarkkinointi ei välttämättä ole se kaikkein tuorein ja trendikkäin tapa hoitaa asiakassuhteita, mutta se on pitänyt pintansa jo vuosikymmenten ajan tehokkuutensa ansiosta.
Sähköpostimarkkinointi mahdollistaa yhteydenpidon asiakkaisiin mitä erilaisimmilla tavoilla. Vaikka itsessään kaiken keskiössä on sähköpostiviesti, joka pysyy vakiona, itsessään viestit voivat erota toisistaan hyvinkin voimakkaasti.
Sähköpostimarkkinoinnin päällimmäinen tavoite on pitää yhteyttä asiakkaisiin ja siten osoittaa, että heistä ja heidän tarpeistaan välitetään. Tämä puolestaan on omiaan johtamaan, oikein hyödynnettynä, toivottuun lopputulemaan myös liiketoiminnallisesti.
Samaan aikaan kyse on myös totta kai erilaisten tarjousten ja promootioiden saattamisesta mahdollisimman laajalle määrälle silmäpareja – vieläpä potentiaalisille sellaisille. Ja ihan yhtälailla markkinoinnillista sähköpostiviestiä voidaan käyttää myös muistutuksena esimerkiksi ostoskoriin jääneestä tuotteesta.
Sähköpostimarkkinoinnin avulla voidaan myös vahvistaa brändin luotettavuutta ja asiantuntevuutta. Sitä kautta voidaan tarjota esimerkiksi webinaareja, julkaista erilaisia Case Studyja ja paljon muuta.
Tulen tässä perkaamaan perinpohjaisesti auki sen, mitä sähköpostimarkkinointi tarkoittaa konkretian tasolla ja avaamaan esimerkkien kautta, mistä sähköpostimarkkinoinnissa oikein on kyse.
SISÄLLYSLUETTELO:
- Sähköpostimarkkinoinnin hyödyt
- Sähköpostimarkkinoinnin erilaiset strategiat
- Sähköpostilistan kerääminen
- Sähköpostimarkkinointi verkkokaupoille
- Sähköpostimarkkinointi B2B-yrityksille
- Yhteenveto: Älä keskity vain markkinoinnin uusimpiin trendeihin
Sähköpostimarkkinoinnin hyödyt
Milloin avasit viimeksi vastaanottamasi sähköpostiviestin brändiltä vain ja ainoastaan siksi, että viestin aihe eli otsikko kertoi tarjouksessa olevasta tuotteesta, josta olet kiinnostunut?
Sähköpostimarkkinoinnin hyödyt ovat laaja-alaiset. Ennen kaikkea se on vähintäänkin yksi tehokkaimmista tavoista tavoittaa asiakkaasi, luoda yhteys heidän kanssaan ja saavuttaa vahva brändiuskollisuus.
Seuraavassa käyn yrityksen kuin yrityksen näkökulmasta ne merkittävimmät hyödyt, joita sähköpostimarkkinointi yrityksille tarjoaa.
Kustannustehokkuus
Sähköpostimarkkinointia pidetään äärimmäisen kustannustehokkaana digitaalisena markkinointitapana. Itse asiassa joidenkin tutkimusten mukaan jokainen sähköpostimarkkinointiin sijoitettu euro tuo sijoitetun pääoman 42-kertaisesti takaisin; ROI eli sijoitetun pääoman tuottoaste on siis enemmän kuin kohdillaan.
Kun siis haluat tavoittaa asiakkaasi esimerkiksi personoiduilla markkinointiviesteillä, vastaus löytyy hyvinkin usein siitä vanhasta ja perinteisestä metodista eli sähköpostiviestin lähettämisestä.
Sähköpostimarkkinoinnin hyödyt nousevat kustannustehokkuutensa osalta arvoon arvaamattomaan, kun yrityksen tulee tavoitella laajaa asiakaskuntaa. Tässä suhteessa se siis pesee useimmissa tapauksissa muut digitaalisen markkinoinnin keinot mennen tullen, koska toisin kuin maksetussa markkinoinnissa, yrityksen ei tarvitse olla koko ajan raottamassa kukkaronnyörejään tavoittaakseen asiakkaansa.
Personointi
Kun asiakkaan sähköpostiin kilahtaa hyvin geneerinen sähköpostiviesti, saattaa se pahimmillaan päätyä vain pikaisen vilkaisun kohteeksi ja sen viesti unohtua asiakkaan osalta siltä seisomalta.
Tai itse asiassa tilanne voi olla vielä pahempi: potentiaalinen asiakas ei vaivaudu edes avaamaan viestiä.
Mutta, miksi näin sitten on?
Yhdysvalloissa tehdyn tutkimuksen mukaan keskiverto henkilö vastaanottaa 120 sähköpostiviestiä per päivä – joka päivä. Toki sähköpostiviestien tulva ei ole välttämättä näin vallatonta Suomessa, mutta paljon esimerkiksi niitä markkinointiviestejä tulee.
Edellä mainittu johtaa tilanteisiin, joissa viesti vain vilkaistaan tai se jätetään tyystin avaamatta. Tästä syystä erottuminen joukosta onkin niin äärimmäisen tärkeää, ja se tapahtuu nimenomaan personoinnin kautta. Ja kaikki lähtee liikenteeseen jo siitä otsikkokentästä eli viestin personointi tulee käydä ilmi jo heti ensiaskeleella.
Se sähköpostimarkkinoinnissa onkin nimenomaan parasta, että se mahdollistaa personoitujen viestien lähettämisen. Luonnollisestikaan jokaiselle henkilölle ei tarvitse luoda uniikkia markkinointiviestiä, mutta esimerkiksi eri kohderyhmien kohdalla niin kannattaa toimia.
Mittarointi
Jokaisen sähköpostimarkkinointikampanjan toimivuuden ja tehokkuuden mittaamiseen tarvitaan ohjelmisto, joka kerää dataa. Tässä kohtaa kannattaakin harkita vakaasti markkinointiohjelmiston hankintaa. Se nimittäin antaa elintärkeää tietoa, jota ilman ohjelmistoa ei ole välttämättä saatavilla ja se on vähintäänkin huomattavasti suppeampaa.
Sähköpostimarkkinoinnin tehokkuutta voidaan totta kai mitata myös ilman ohjelmistoa silloin, kun markkinointi toteutetaan vain ja ainoastaan sähköpostitse ja se ohjaa aina samalle laskeutumissivulle. Toki tällöinkin tieto siitä, miten moni henkilö avasi markkinointiviestin jää arvoitukseksi.
Kun käytössä on laadukas markkinointiohjelmisto, saadaan kerättyä muun muassa seuraava data – vieläpä erittäin tarkasti:
- Avausprosentti
- Klikkausprosentti (CTR)
- Välitön poistumisprosentti
- Tilausten peruutus (tällä tarkoitetaan esimerkiksi sähköpostilistalta poistumista)
- Laitekohtainen data
- Roskapostipisteet
Asiakassuhteiden ylläpito
Kun esimerkiksi olemassoleville asiakkaille tai uutiskirjeen tilaajille rakennetaan erityiskampanja, heidän sitoutuneisuus brändiä kohtaan kasvaa usein. Toisin sanoen, heillä on tunne siitä, että heistä aidosti välitetään.
Samat sanat pätevät myös tuoteuutuuksista tiedottamiseen, yritystä koskettaviin uutisiin ja ylipäätään arvokkaan sisällön tarjoamiseen, mikä tuottaa asiakkaille lisäarvoa.
Ennen kaikkea sähköpostimarkkinointi mahdollistaa kuitenkin jatkuvan dialogin asiakkaiden kanssa. Jo tämä pelkästään on omiaan luomaan molemminpuolisen luottamuksen asiakkaan ja brändin välille. Se taas puolestaan johtaa herkästi siihen, että asiakas ostaa samalta brändiltä myös jatkossa.
Sähköpostimarkkinoinnin erilaiset strategiat
Maailmassa lähetetään päivittäin, kirjaimellisesti joka päivä, noin 361 miljardia sähköpostiviestiä. Tuon luvun odotetaan vain kasvavan – onhan sähköpostimarkkinointi osa jokaisen markkinoinnin ammattilaisen työkalupakkia.
Suurin syy tähän on selvä: sähköpostimarkkinointi on äärimmäisen kustannustehokasta, mikä tarkoittaa sitä, että riskit sijoitetun pääoman häviämiselle ovat olemattoman pienet – etenkin vertailussa muihin digitaalisiin markkinointimenetelmiin.
Kyky erottua joukosta onkin avainasemassa tällaisessa viestitulvassa, vaan millaisia ovat yleisesti ottaen toimivaksi todetut markkinointistrategiat?
Uutiskirjeet
Asiakkaille on tärkeää kuulla, mitä heidän käyttämälleen brändille kuuluu ja mitä yrityksessä tapahtuu; eikä tokikaan sovi unohtaa myöskään houkuttelevien tarjousten vastaanottamista.
Uutiskirjeet ovatkin oiva tapa tuoda nämä molemmat asiat yhteen. Uutiskirjeissä voidaan kertoa esimerkiksi uusista innovaatioista ja samalla toimia asiantuntijana asiakkaiden suuntaan. Ja samaan uutiskirjeeseen, tai sitten erilliseen, voidaan myös ympätä esimerkiksi päivän, viikon tai kuukauden parhaat tarjoukset.
Kannattaa siis ehdottomasti harkita uutiskirjeen rakentamista eli tarjota potentiaalisille asiakkaille mahdollisuus liittyä uutiskirjeen tilaajaksi, sillä se on muun muassa omiaan lisäämään brändin tunnettuutta.
Automatisoidut sähköpostit
Nykypäivänä maailma on kenties hektisempi kuin koskaan aiemmin. Aikaa tuntuu monissa tilanteissa todella rajalliselta, ja kaiken kiireen keskellä jopa läheisen syntymäpäivä saattaa unohtua.
Syntymäpäiväonnittelujen ja esimerkiksi jonkin erityistarjouksen saaminen sen kunniaksi yritykseltä, jonka asiakas syntymäpäiväsankari on, saattaakin tuoda hymynkareen suupielille; asiakas nimittäin kokee, että hänestä välitetään.
Automatisoidut sähköpostiviestit ovat erinomainen tapa osoittaa, että asiakkaasta välitetään. Automatisoituina ne eivät vie juurikaan aikaa, ja samalla niillä voi olla merkittävä vaikutus asiakkaan uskollisuuteen.
Nykypäivänä useat yritykset ovatkin automatisoineet niin sanotut perusviestit, joita ovat syntymäpäiväonnittelujen ohella esimerkiksi tervetuloviestit uusille asiakkaille.
Kampanjat ja tarjoukset
Kun esimerkiksi asiakaskuntaa halutaan herätellä, tai vaikkapa hemmotella, erilaiset kampanjat ja tarjoukset istuvat yhtälöön molemmissa tapauksissa. Ne nimittäin houkuttavat asiakkaita, sillä jonkin tuotteen hankintamahdollisuus alennetulla hinnalla vetää aina asiakkaita puoleensa.
Kampanjat ja tarjoukset ovat useimmiten tehokkaimmillaan, kun ne sidotaan johonkin aikaikkunaan eli toisin sanoen silloin, kun ne ovat voimassa vain rajoitetun ajan.
Kampanjoiden ja tarjousten lähettäminen asiakkaille onkin kustannustehokkainta hoitaa nimenomaan sähköpostitse. Panostukseksi saattavat riittää puhtaasti kampanjaan sijoitetut työtunnit, sen sijaan, että rahaa laitettaisiin läjäpäin maksettuun mainontaan – mikäli siis sähköpostilistat ovat jo kerättyinä ja valmiina odottamassa seuraavaa toimintaa.
Asiakkaiden segmentointi
Kun puhutaan aidosti oikean kohdeyleisön tavoittamisesta, jokaiselle asiakkaalle suunnattu identtinen viesti ei suinkaan osu ja uppoa jokaisen kohdalla. Tästä syystä tarvitaankin segmentointia eli asiakkaiden jakamista keskenään erilaisiin kategorioihin.
Otetaan esimerkki.
Brändi ottaa sähköpostimainoskampanjassaan kohteeksi jonkin tietyn alueen PK-yritykset. Asiakasrekisterissä on kuitenkin paljon myös isokokoisia yrityksiä, jotka ovat tuon valitun alueen ulkopuolella. Toimiiko tällöin siis kaikille lähetettävä identtinen viesti? Ei missään nimessä.
Käyttäytymispohjaiset sähköpostit
Jokainen asiakas on omanlaisensa ja siten myös heidän käyttäytymisensä eroaa toisistaan. Tästä syystä käyttäytymispohjaiset sähköpostit ovatkin äärimmäisen tärkeä osa sähköpostimarkkinoinnin menestyksekästä yhtälöä.
Mutta, mitä käyttäytymispohjaisilla sähköposteilla sitten oikein konkreettisesti tarkoitetaan? Lihaa luiden ympärille saadaan jälleen tehokkaimmin esimerkin kautta.
Oletetaan, että potentiaalinen asiakas pääsee ostopolullaan lähestulkoon maaliin saakka eli tuote on jo ostoskorissa, mutta viimeinen siirto jää syystä tai toisesta tekemättä. Tällöin sähköpostiviestin lähettäminen eli muistutus ostoskoriin jääneestä tuotteesta, saattaa hyvinkin tuottaa sekä myyjän että asiakkaan näkökulmasta optimaalisen lopputuloksen eli lopullisen ostopäätöksen.
Sähköpostilistan kerääminen
Mainitsin jo edellä, tai ainakin liippasin vierestä, aihetta: sähköpostilistan kerääminen.
Se on tärkeää, koska ilman sähköpostilistaa asiakaskunnan tavoittaminen on puhtaasti esimerkiksi verkkosivujen ja maksetun mainonnan varassa. Tällöin käyttämättä jää hyvin tehokas työkalu eli sähköpostimarkkinointi, ja samaan aikaan rahaa palaa muun muassa sosiaalisen median ja muiden maksullisten mainosalustojen käyttöön.
Mutta, miten sitten sähköpostilista voidaan rakentaa tehokkaasti eli miten kannattaa toimia, kun tavoitteena on asiakkaiden kutsuminen ja muistuttaminen mahdollisuudesta liittyä sähköpostilistalle?
Rekisteröintilomakkeet
Verkkosivustolle asetettavat rekisteröintilomakkeet ovat äärimmäisen tärkeä osa sähköpostilistan keräämistä. Mutta niitä ei tule sijoittaa mihin tahansa paikkaan verkkosivustolla, vaan asiaa tulee lähestyä strategisesta näkökulmasta.
Mutta, mistä sitten tarkalleen ottaen on kyse eli mitkä ovat lähtökohtaisesti niitä toimivimpia sijoituspaikkoja näille rekisteröintilomakkeille?
- Niin sanottuun headeriin eli sivuston yläosaan, joka näkyy lähtökohtaisesti jokaisella verkkosivuston sivulla (CTA-painike)
- Footeriin eli aivan sivuston alaosaan, joka näkyy niin ikään lähtökohtaisesti jokaisella sivulla
- Pop-up-ikkunaan, joskin täytyy sanoa, että hakukoneet eivät näe – ainakaan liian montaa – pop-up-ikkunaa positiivisena asiana
- Niin sanottuun sidebariin eli kiinteään sivuston jommassakummassa reunassa olevaan elementtiin
- Blogipostausten keskelle tai loppuun
- Tietoa meistä -sivulle
Ja mihin vaiheeseen asiakaspolkua ne tulisi sijoittaa?
Kuten edellä olevasta listasta käy ilmi, ne voidaan sijoittaa kiinteinä elementteinä sellaisiin strategisiin paikkoihin, että ne ovat jokaisella verkkosivuston sivulla. Mutta ne kannattaa esimerkiksi sijoittaa myös siihen hetkeen, kun asiakas siirtyy ostoskoriin ja aloittaa ostoprosessinsa viimeisen vaiheen.
Lead Magnetit
Keppi harvemmin toimii, kun tavoitteena on luoda asiakaslista, mutta sen sijaan porkkanan kohdalla tilanne on täysin toinen.
Porkkanalla viitataan tässä kohtaa niin sanottuihin lead magneteihin eli houkuttimiin, jotka luovat liidejä. Tällaisia voivat olla esimerkiksi erilaiset tarjoukset ja alennuskupongit, jotka verkkosivustosi käyttäjä voi hyödyntää liittymällä sähköpostilistalle.
Ja tietenkin sitä voisi ajatella, että tällöin sähköpostilistalle liittyy vain tarjoushaukkoja, mutta se on samaan aikaan myös osa tavoitetta: potentiaalisten asiakkaiden halutaan hyödyntävän tarjoukset, koska vaikka ne ovat tarjouksia, niillä tehdään myös voittoa – etenkin pitkässä juoksussa.
Sosiaalisen median integraatio
Kuten tästä tekstistä on jo käynyt ilmi, sähköpostimarkkinointi on erittäin tehokas ja toimiva tapa luoda pitkäaikaisia ja vahvoja asiakassuhteita.
Sosiaalisen median hyödyntäminen sähköpostilistan kasvattamiseen on tehokasta. Sosiaalisen median integraatioiden kautta voidaan siis kasvattaa sähköpostilistan kokoa ja siten tuoda lisää tehoa sähköpostimarkkinointiin.
Näin hyödynnät sosiaalista mediaa sähköpostilistan kasvattamisessa:
- Luo Lead Magnet
- Järjestä kilpailu tai tarjoa lahjoja
- Lisää linkki sähköpostilistalle sosiaalisen median kuvaukseen eli bioon
- Hyödynnä myös sosiaalisen median maksullista mainontaa
- Tuo tuotteitasi esille jatkuvasti eli tasaiseen tahtiin ja muista, että esimerkiksi lead magnet ei ole vain kertaluonteinen juttu
Sähköpostimarkkinointi verkkokaupoille
Sähköpostimarkkinointi verkkokauppojen näkökulmasta noudattaa monilta osin hyvin samaa kaavaa ja tapoja, mitä olen tässä tekstissä jo esitellyt.
Mutta myös vivahde-eroja löytyy, ja yhden asian haluan nostaa jo nyt esille niiltä osin, miksi sähköpostimarkkinointi verkkokaupoille on niin tärkeä asia: ulkoiset vaikuttavat tekijät on minimoitu.
Toisin sanoen, kun verkkokaupalla on sähköpostilista ja markkinointi tapahtuu sähköpostitse, kauppiaalla (tai palkatulla markkinoijalla) on täysi kontrolli – toisin kuin esimerkiksi sosiaalisen median, hakukoneoptimoinnin tai joissain määrin myös maksetun mainonnan kohdalla.
Miten siis verkkokauppojen kannattaa hyödyntää sähköpostimarkkinointi?
Tuotepäivitykset ja uutuudet
Jokainen asiakas on lähtenyt syystä tai toisesta juuri esimerkiksi sinun yrityksesi asiakkaaksi.
Se tarkoittaa kohtalaisen usein sitä, että he ovat kiinnostuneita kuulemaan myös mahdollisista muista tarjoamistasi tuotteista. Ja oma lukunsa ovat sitten tuotepäivitykset eli vaihtaminen esimerkiksi uudempaan versioon heidän aiemmin ostamastaan tuotteesta.
Kun verkkokaupalla on jotain arvokasta kerrottavaa – sellaisia tuotepäivitykset ja uutuustuotteet ovat – tämä tieto kannattaa ehdottomasti tuoda asiakkaiden silmien eteen.
Tilausvahvistukset ja toimitusseuranta
Jokainen rahojaan verkossa käyttävä haluaa totta kai tietää, että tilaus on mennyt perille ja samalla seurata tilauksensa etenemistä.
Tilausvahvistusten tuleekin olla ehdottomasti automaatio, mutta niin tulisi myös toimitusseurannan. Nykypäivänä asiakkaat nimittäin peräänkuuluttavat nopeutta, ja tilausten toimitusseuranta ikään kuin rauhoittaa heidän mieltään.
Näiden sähköpostiviestin lähettämiseen ei kannata kuitenkaan käyttää tuhottomasti aikaa, vaan ne kannattaa hoitaa kerralla kuntoon ja sen jälkeen automatisoida viestien lähetysprosessi.
Hylätyn ostoskorin sähköpostit
Kun jo olemassaoleva asiakas tai uusi potentiaalinen asiakas hylkää syystä tai toisesta valitsemansa tuotteen tai palvelun ostoskoriin, tällöin ostopolku on keskeytynyt.
Edellä mainittu ei kuitenkaan tarkoita automaattisesti sitä, että asiakas päätti jättää tuotteen ostamatta, vaan sen hetkinen tilanne saattoi muuttua esimerkiksi hektiseksi ja siksi lopullinen ostopäätös jäi tekemättä.
Joidenkin tilastojen mukaan hylätyn ostoskorin sähköpostit avataan jopa yli 40-prosenttisesti ja ne johtavat positiiviseen ostopäätökseen keskimäärin joka kymmenes kerta. Näin ollen kyse on tärkeistä sähköpostiviesteistä, jotka kasvattavat liikevaihtoa – käytännössä ottaen täysin ilmaiseksi.
Sähköpostimarkkinointi B2B-yrityksille
Kun puhutaan suoraan kuluttajille suunnatusta liiketoiminnasta, joka tunnetaan myös nimellä B2C-toiminta eli Business to Customer, viestintä asiakkaiden suuntaan on erilaista kuin B2B-toiminnassa.
B2B-toiminnassa olevan yrityksen asiakkaat ovat siis muita yrityksiä, ja vaikka myös heitä kiinnostavat eittämättä tarjoukset ja alennukset, sekä tiedot tuoteuutuuksista- ja uudistuksista, sähköpostimarkkinointi heidän suuntaan on osittain myös erilaista.
Seuraavassa siis tarkastellaan sähköpostimarkkinointia B2B-yritysten näkökulmasta.
Tapahtumakutsut ja webinaarit
Yksi tärkeimmistä asioista B2B-yrityksen liiketoiminnassa on kasvattaa tunnettuutta ja antaa luotettava kuva yrityksen toiminnasta potentiaalisille asiakasyrityksille.
Erilaisten tapahtumien järjestäminen tekee brändistä monesti houkuttelevan. Mutta niin tekevät myös webinaarit, jotka ovat omiaan kasvattamaan luottoa potentiaalisten yritysasiakkaiden silmissä.
Sähköpostimarkkinointia kannattaa siis tehdä tuomalla tapahtumia ja webinaareja potentiaalisten asiakasyritysten tietoisuuteen, ja siten kasvattaa oman yrityksen verkostoa.
Case Study -esittelyt
Niin sanottu puskaradio toimii edelleen tässä alati digitalisoituvassa maailmassa.
Sähköpostimarkkinoinnin kautta nämä kaksi asiaa voidaankin tuoda yhteen. Mahdolliset yrityskumppanit ovat ehdottomasti kiinnostuneita kuulemaan muiden asiakkaiden kokemuksia juuri sinun yrityksestä. Näin ollen heille voidaan lähettää esimerkiksi uutiskirjeitä, joissa puheenvuoro annetaan jo olemassaoleville asiakkaille.
Jaa siis asiakkaiden antamia referenssejä ja menestystarinoita muille yrityksille. Muista kuitenkin olla aito eli jaa heille vain aitoja asiakaspalautteita/menestystarinoita.
Uutiskirjeet
Aivan, kuten verkkokauppayritysten kohdalla, uutiskirjeiden kautta myös B2B-asiakkaille kerrotaan yrityksesi kuulumisia ja jaetaan heille arvokkaita uutisia.
Uutiskirjeet ovat kuitenkin B2B-liiketoiminnassa myös tapa puhua laajemmin alastasi ja vallitsevista trendeistä. Tämä nimittäin lisää yrityksesi asiantuntevuutta ja tekee yrityksestäsi entistä houkuttelevamman kumppanin.
Toisin sanoen, kun potentiaalinen yritysasiakas kokee yrityksesi osaavan hommansa ja koostuvan alan kovimmista ammattilaisista, tällöin yhteistyön solmiminen on huomattavasti todennäköisempää.
Yhteenveto: Älä keskity vain markkinoinnin uusimpiin trendeihin
Mainostaminen sosiaalisessa mediassa.
Hakukoneoptimointiin panostaminen satakymmenen lasissa.
Maksettu digitaalinen mainonta.
Nämä kaikki ovat ehdottomasti suositeltavia markkinointikanavia- ja tapoja yrityksen kuin yrityksen kohdalla.
Mutta.
Älä koskaan keskity vain markkinoinnin uusimpiin trendeihin. Sen sijaan, muista sähköpostimarkkinoinnin olevan kustannustehokkuudeltaan edelleen se ehdoton ykkönen.
Ota siis tästä hyvin pienikustanteisesta tavasta kaikki ilo irti.
Lähde kasvattamaan sähköpostilistaa ja kokeilemaan erilaisia markkinointistrategisia keinoja sähköpostimarkkinoinnin saralla. Näin pääset nimittäin kasvattamaan liiketoimintaasi ja hankkimaan uusia asiakkaita.